Nick Carter
Nombre de messages : 5326 Age : 44 Localisation : Montreal Friendship : Alex, Angel, Brian et Howie Secret\'s : J'ai repris mes conneries Friends with Benifit : Don't have right now! Date d'inscription : 02/01/2009
| Sujet: Nick Carter [ FICHE VALIDÉE ] Ven 2 Jan - 15:47 | |
| Nom:Nick Carter Age: 28 D'ou venez-vous? Florida Courte Histoire: Il fait partie des backstreet boys depuis 15 ans Logement: Maison Connu le forum par: Chrystina Impression du forum : Like it | |
|
Anycka McLean Admin
Nombre de messages : 5855 Age : 41 Localisation : ♫ Californie Baby but now in Montreal City ! ♫ Friendship : ★ Jizzle ★ DJ AM ★ Mandy ★ Angel Love : ♥ With the pain ... Luv Ya Nickolas <3 ♥ Secret\'s : ★ That's a secret ... So shup up ! ♫ Friends with Benifit : ♥ I don't have for the moment ! ♥ Date d'inscription : 27/10/2007
| Sujet: Re: Nick Carter [ FICHE VALIDÉE ] Ven 2 Jan - 15:58 | |
| FICHE VALIDÉE !!!
Il te manque plus que ton avatar et tu seras en règles ! | |
|
Chrystina Sayers
Nombre de messages : 619 Age : 42 Localisation : Montreal! Friendship : Nick! Alex, Angel Love : what's love! Secret\'s : I can't tell u it's a secret! Friends with Benifit : Don't have and don't want! Date d'inscription : 27/12/2008
| Sujet: Re: Nick Carter [ FICHE VALIDÉE ] Ven 2 Jan - 20:39 | |
| Hey salut!!!! | |
|
Nick Carter
Nombre de messages : 5326 Age : 44 Localisation : Montreal Friendship : Alex, Angel, Brian et Howie Secret\'s : J'ai repris mes conneries Friends with Benifit : Don't have right now! Date d'inscription : 02/01/2009
| Sujet: Re: Nick Carter [ FICHE VALIDÉE ] Ven 2 Jan - 20:53 | |
| | |
|
Brian Littrell
Nombre de messages : 151 Age : 50 Friendship : Les Boys ... Love : My wife LeighAnne & Baylee Secret\'s : That's a secret! Friends with Benifit : Don't have! Date d'inscription : 27/10/2007
| Sujet: Re: Nick Carter [ FICHE VALIDÉE ] Mer 14 Jan - 15:14 | |
| Yes Nicky is here!!!!Bienvenu avec du retard!Et crouse pas trop! | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Nick Carter [ FICHE VALIDÉE ] | |
| |
|